Saturday, October 4, 2014

名古屋自由行 2014~ 初步行程表

个人觉得,到一个语言不同的国度自由行,准备功课是相当重要的一环 ,而我,是蛮享受准备的过程,因为从中真的可以学习到很多很多,算是赚到呗。。。。。

改了又改的行程表终于在出发前的个两个星期出炉,当当当当。。。。。

Day 1

8:30am Arrive at Chubu Centrair International Airport

9:30am Visit Shoryudo Tourist Information Center
       Proceed to 4F Sky Town for breakfast
       Walk to Sky Town outdoor to enjoy the scenery of the airport
       Visit Tourist Information Center @ 1F Access Plaza
       Purchase Shoryudo Nagoya Subway & Bus one day pass and Meitetsu Railroad
       tickets at Meitetsu Travel Plaza 1F

12:15pm By train (platform 2 or 3) to Meitetsu Nagoya Station

1:00pm Arrive at Meitetsu Nagoya Station
       Proceed to Daiichi Fuju Hotel,safe keep luggage

1:45pm Lunch @ ESCA underground mall

2:30pm Aonami Line to Kinjo-futo Station

3:00pm Arrive at Scmaglev & Railway Park

5:45pm Aonami Line back to Nagoya Station

6.15pm Proceed to Messe Totoro,shopping and dinner @ ESCA 

8:00pm Check in hotel


Day 2

7:45am Morning call / breakfast / purchase subway one day pass

9:00am Subway (Higashiyama Line/Linimo Line), Nagoya -> Fujigaoka ->
       Ai-chiyuhaku-Kinen Koen

9:50am Shuttle bus to 日本庭园,walk to  草壁家,visit 草壁家

12:30pm Subway (Linimo Line/Higashiyama Line), Ai-chiyuhaku-Kinen Koen ->
        Fujigaoka ->Sakae

1:15pm At Sakae Station,take exit 4, walk to Oasis 21,Lunch @ Mc Donalds

2:00pm Subway (Meijo Line), Sakae -> Shiyakusho
       Walk To Nagoya Castle

4:30pm Subway (Meijo Line), Shiyakusho -> Kamimaezu
       Walk to Osu Kannon shopping street
       Dinner a Osu

8:00pm Subway (Tsurumai Line/Higashiyama Line), Osu Kannon -> Fushimi -> Nagoya



Day 3

7:30am Morning call / check out / safe keep luggage

8:00am Walk to Yanagibashi Central Wholesale Market

9:30am Back to Nagoya Station for breakfast, collect luggage

10:30am Purchase subway one day pass
        Subway (Higashiyama Line), Nagoya -> Fushimi
        Walk to Hamilton Hotel Black, safe keep luggage

11:00am Subway (Tsurumai Line/Meijo Line/Meiko Line), Fushimi -> Kamimaezu ->
        Kanayama -> Nagoyako
        Walk to Antarctic Observation Ship (FUJI)

1:30pm Subway (Meiko Line/Meijo Line), Nagoyako -> Kanayama -> Sakae
       Lunch

3:00pm Subway (Higashiyama Line), Sakae -> Hoshigaoka
       Walk to Hoshigaoka Terrace

5:00pm Subway (Higashiyama Line), Hoshigaoka -> Sakae
       Spaceship Aqua @ Oasis 21 / 森地下街/ Daiso @ Skyle
       Dinner
       Sunshine Sakae night view

8:00pm Subway (Higashiyama Line), Sakae -> Fushimi



Day 4

7:45am Morning call / breakfast @ hotel

9:15am Walk to Nagoya City Science Museum
       Lunch @ 1F shop & restaurant

3:00pm Walk to Osu Kannon Temple / Seria 100yen shop / TCG Vanguard 专卖店
       Dinner @ Osu Kannon

7:00pm Walk to Hotel



Day 5

8:30am Morning call / breakfast @ hotel / check out

9:45am Subway (Higashiyama Line), Fushimi -> Sakae
       Walk to Tokyo Diichi Hotel Nishiki, safe keep luggage

10:15am Me-guru, Nagoya TV Tower -> Noritake Garden
        Noritake Garden

11:50am Sightseeing Route Bus(Me-guru), Noritake Garden -> Nagoya Station

12:10pm Subway (Higashiyama Line) Nagoya -> Kakuozan
        Lunch @ 玉屋食堂,觉王山

1:30pm Enjoy stalls at the road side, walk to Nittai-ji Temple, Yoki-so,
       Soo-ji Temple, Shiroyama Hachimangu Shine
       Walk to Motomaya

5:00pm Subway (Higashiyama Line), Motomaya -> Sakae
       森地下街/ Daiso @ Skyle
       Dinner
       Night view of Spaceship Aqua @ Oasis 21 

8:30pm Walk to hotel



Day 6

8:30am Morning call / breakfast @ Komeda's Coffee

10:00am Check out / safe keep luggage
        Last minute shopping

12:00 Lunch / back to hotel to collect luggage

1:30pm Walk to Oasis 21 bus terminal
       Go to airport by Centrair Limousine

2:45pm Arrive airport
       Flight @ 6:35pm       
    
      

2 comments:


  1. With the LED taps coming in many different formats, it is easy to find a solution that works for you. Installing an Shower Taps Light KitA simple way to add LED lighting to your kitchen without spending a lot of money is to use an Antique Basin Taps light kit. www.cheaptap.co.uk/

    ReplyDelete
  2. Ass...saya tidak menyanka kalau saya sudah bisa sesukses ini dan ini semua berkat bantuan MBAH RAWA GUMPALA,saya yang dulunya bukan siapa-siapa bahkan saya juga selalu dihina orang dan alhamdulillah kini sekaran saya sudah punya segalanya,itu semua atas bantuan beliau.Saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH RAWA GUMPALA atas bantuan nomor dan dana ghaibnya,alhamdulillah kini saya sudah bisa membuka usaha kembali yang dulunya pakum karna masalah faktor ekonomi dan kini kami sekeluarga sudah sangat serba berkecukupan dan tidak pernah lagi hutang sana sini,,bagi anda yang punya masalah keuangan jangan sungkan-sungkan untuk menhubungi MBAH RAWA GUMPALA karna insya allah beliau akan membantu semua masalah anda dan baru kali ini juga saya mendaptkan para normal yang sangat hebat dan benar-benar terbukti nyata,ini bukan hanya sekedar cerita tapi inilah kisah nyata yang benar-benar nyata dari saya dan bagi anda yg ingin seperti saya silahkan hubungi saja MBAH RAWA GUMPALA di 085==316==106==111




    (((( BUKA BLO DANA GHAIB DAN NOMOR GHAIB MBAH RAWA GUMPALA ))))







    Ass...saya tidak menyanka kalau saya sudah bisa sesukses ini dan ini semua berkat bantuan MBAH RAWA GUMPALA,saya yang dulunya bukan siapa-siapa bahkan saya juga selalu dihina orang dan alhamdulillah kini sekaran saya sudah punya segalanya,itu semua atas bantuan beliau.Saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH RAWA GUMPALA atas bantuan nomor dan dana ghaibnya,alhamdulillah kini saya sudah bisa membuka usaha kembali yang dulunya pakum karna masalah faktor ekonomi dan kini kami sekeluarga sudah sangat serba berkecukupan dan tidak pernah lagi hutang sana sini,,bagi anda yang punya masalah keuangan jangan sungkan-sungkan untuk menhubungi MBAH RAWA GUMPALA karna insya allah beliau akan membantu semua masalah anda dan baru kali ini juga saya mendaptkan para normal yang sangat hebat dan benar-benar terbukti nyata,ini bukan hanya sekedar cerita tapi inilah kisah nyata yang benar-benar nyata dari saya dan bagi anda yg ingin seperti saya silahkan hubungi saja MBAH RAWA GUMPALA di 085==316==106==111

    ReplyDelete

Blog Widget by LinkWithin