Sunday, November 15, 2009

Zhe Ching's first Piano Recital

小宝贝第一次参与音乐表演会,有点儿紧张。。。。。

但当司仪叫她的名字时,她却看起来相当镇定!

值得一提的是,司仪形容小宝贝的一番话,让我这当妈妈的感到很高兴,她爸爸固然更加不用讲。。。。。我可以感觉到老公真得非常高兴,;怎么说呢,当我要上这篇 post 时,他竟然说他要替我写,好啦,你写啦(下面这一段)。。。。。



My daughter Zhe Ching had her first piano recital at BumbleBee's studio in Bandar Puteri.

She played a short musical piece called "Can Can".

Before she was called to the stage, the Studio Manageress gave a fantastic introduction for Zhe Ching. She describe her as a delightful student, ever joyful and so alive. Whenever she comes for her classes, she is such a joy and lights up the centre so much.


I was so happy to hear that. My husband who was at the concert too : - was so proud of her, not just for the concert, but being such a happy and bubbly cheerful girl, who is fun to be with. And to hear the words told by another third party, he was in the seventh heaven.



~ 小宝贝在做准备 ~




~ 小宝贝聚精会神的在演奏 ~

~ 其他小朋友的演奏 ~

~ 演奏告后,小朋友都会被分发一个小礼包 ~

5 comments:

  1. 小宝贝学了钢琴/电子琴几久了呢?同时父母心,我可以感受到你们俩的喜悦。:)

    今早我也出席了老大的结业礼。他呀。。。上台到不舍得下台。。。笑到我。。。就是那种父母心的那股喜悦。

    ReplyDelete
  2. 梦啊。。。。我也可以感受到你和你老公的那种喜悦和光荣。。。
    你家小姐好棒哦。。。麻烦告诉她,阿姨为她鼓掌。
    ((啪啪啪啪~~~~))

    ReplyDelete
  3. Michelle : 大约三年了。哦,那老大应该表演愈很强吧!父母就得多栽培啰。

    eskielover : 谢谢你!

    ReplyDelete
  4. 他的裙是你缝的吗?。。好美啊~

    Jess
    http://kidsislands.blogspot.com/

    ReplyDelete
  5. Jess : 谢谢!是的,是我的旧作。上个星期做了一件送人

    http://ch-dreamland.blogspot.com/2009/11/blog-post_08.html

    ReplyDelete

Blog Widget by LinkWithin